پیشگام و مبتکر در احداث پمپ بنزین
خدمات پیشرفته ساخت و احداث با تولید سادگی نامفهوم با استفاده از طراحان و مهنداسان مجرب
ارائه تجهیزات و خدمات کامل
ارائه خدمات فنی و مهندسی و تجهیزات کامل از صفر تا صد احداث یک جایگاه سوخت
پیشرو در اجرا و توسعه پروژه ها
عملیات ساخت و احداث و سرمایه گذاری در پروژه های شما با استفاده از دانش فنی مهندسان در پمپ بنزین.کام

پمپ بنزین.کام

با توجه به رکود ساخت وساز در کشور و ریسک پذیری سرمایه گذاری در بسیاری از بخش های صنعت تعداد زیادی از هموطنان عزیز، سرمایه گذاری در احداث و ساخت پمپ بنزین ، پمپ گاز CNG ، پمپ گازوئیل و مجتمع خدمات رفاهی (به دلیل سود آوری بالا ،ارزش افزوده ،نقد بودن کارمزد ، سود قابل ملاحظه وتوجیه کامل اقتصادی و … بسیاری از مزایای پنهان و اشکار آن) آغاز نمودند.

همچنین با ورود افراد غیر متخصص و نا آگاه در این صنعت مهم و حساس کشور که با دادن اطلاعات نادرست و غلط باعث افزایش ریسک پذیری سرمایه و بالا رفتن هزینه ها در کلیه مراحل کار (از خرید زمین تا احداث و ساخت پمپ بنزین) شدند بر اساس احساس تکلیف بر آن شدیم تا با ایجاد اولین سایت تخصصی پمپ بنزین گامی کوچک در جهت اطلاع رسانی درست و صحیح در این صنعت برداریم و بتوانیم بیش از یک دهه تجربیات و فعالیت مستمر خود را در اختیار هموطنان عزیزمان قرار دهیم.

0
نیروی انسانی
0
سال تجربه کاری
0 %
رضایت مشتریان
0
پروژه در دست اجرا
0
پروژه انجام شده

خدمات ما

ما بهترین خدمات را به شما ارائه میدهیم.

چرا پمپ بنزین.کام را انتخاب کنیم؟

این شرکت دارای کادری مشتمل از 64 نفر از کارشناسان و پرسنل فنی و مجرب در خصوص طراحی و اجراء، احداث وساخت پمپ بنزین و مجتمع خدمات رفاهی وهمچنین تعمیرات و نگهداری کلیه تجهیزات سوخت رسانی و تجربه فعالیت ۱۰ساله در سالن های مونتاز می باشد.

با توجه به تولید انواع قطعات و لوازم یدکی پمپ بنزین با بهترین کیفیت ونازل ترین قیمت، با همت ودانش فنی بالا و به روز کارکنان شرکت صادرات خدمات فنی و مهندسی، قطعات و لوازم یدکی پمپ بنزین برای اولین بار در ایران به کشورهای همسایه مانند عراق انجام گرفته است. قیمت پایین، کیفیت بالای لوازم پمپ بنزین تولیدی و دانش فنی بروز و بالای کارشناسان این شرکت هزینه احداث و ساخت جایگاه پمپ بنزین در کشورهای همسایه ارزان تر از شرکتهای خارجی مرتبط با این صنعت،کاهش داده است.

 

سخن مدیریت پمپ بنزین.کام

وام احداث پمپ بنزین در سال 1403

وام احداث پمپ بنزین در سال 1403

سقف ذخیره بنزین در کارت سوخت خودرو شخصی چقدر است؟

سقف ذخیره بنزین در کارت سوخت خودرو شخصی چقدر است؟

قیمت بنزین در امریکا به پول ایران

قیمت بنزین در امریکا به پول ایران