دستگاه تصفیه آب ایلیا گستر را از کجا بخریم ؟

بهترین پاسخ این است که از نمایندگی های معتبر که دارای سرتیفیکیت از شرکت معتبر ایلیا گستر هستند خرید نمایید تا دچار مشکل نشوید. شرکت تصفیه آب ایلیا گستر هم امکان فروش مستقیم و غیر مستقیم را فراهم کرده است تا مشتریان گرامی همگی بتوانند از محصولات با کیفیت این شرکت بهره مند شوند. اگر تا کنون دستگاه تصفیه اب خریداری نکرده اید و تصمیم به خرید دستگاه تصفیه آب با کیفیت و همچنین با قیمت متعارف دارید با کارشناسان شرکت ایلیا گستر به طور مستقیم در ارتباط باشید. شماره خط ویژه تصفیه آب را به خاطر بسپارید 33 سه تا 12 . 02133121212

دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب به دستگاهی گفته میشود که بتواند آب را برای هدف ما تصفیه نماید ؛ این اهداف عبارتند از تهیه ی آب آشامیدنی ، تهیه آب با آنالیز های مختلف جهت مصارف صنعتی ، تبدیل آب شور به آب شیرین ( البته دستگاه آب شیرین کن نیز نامیده میشوند ) جهت مصارف مختلف مانند کشاورزی ، مصرفی آشامیدنی ، شهری و غیره ؛ در این سایت به تشریح مختصر و مفید انواع تصفیه آب میپردازیم و سعی کردیم مطالبی بگذاریم که کاملا روان و ساده و تا آنجایی که ممکن است به دور از مطالب کلیشه ای باشد . البته کسانیکه علاقه برای تحقیق بیشتر دارند درباره ی اکثر موضوعات مطرح شده ی این سایت ، سعی میکنیم مقالات جدا و کامل نیز قرار دهیم.

انواع دستگاه تصفیه آب را میتوان از دو دیدگاه تقسیم نمود :

1.      تقسیم بندی دستگاه تصفیه آب از نظر خانگی ، صنعتی و نیمه صنعتی

2.      تقسیم بندی دستگاه تصفیه آب از نظر روش عملکرد و نوع تصفیه : روش اسمز معکوس و روش فیلتراسیون

شرکت تصفیه آب ایلیا گستر در حوزه ی فروش ، واردات و تولید انواع دستگاه تصفیه آب اعم از خانگی و صنعتی و همچنین با روش های تصفیه آب متنوع از سال 1384 فعالیت میکند. بررسی اعتبار و تخصص فروشنده در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب، کار بسیار هوشمندانه ایست. فقط کافی است مجوز های فروشنده را از آنها مطالبه کنید. به همین راحتی خواهید توانست خرید خود را انجام دهید و از تضمین خرید خود مطمئن شوید.

شرکت ایلیا گستر دارای مجوزها و افتخارات فراوانی است که برخی از آنها در اینجا عنوان میشود:

1-    پروانه تولید، فروش و خدمات پس از فروش از اتحادیه برودتی استان تهران

2-    جواز تأسیس از وزارت صنعت، معدن و تجارت

3-    عضو رسمی شرکت های خلاق معاونت فناوری ریاست جمهوری

4-    عضو رسمی اتاق بازرگانی

5-    شرکت رسمی ثبت شده به شماره 531002 در ثبت شرکت های استان تهران

6-    عضو کنسرسیوم تصفیه آب ایران

7-    دارای مجوز از سامانه ساماندهی وزارت ارشاد

8-    دارای مجوز اینماد از وزارت صمت

این شرکت با چندین هزار مشترک فعال، آمادگی کامل برای ارائه انواع خدمات تصفیه آب و فروش آنها به تمامی مشتریان را دارد.

در این سایت میتوانید انواع دستگاه تصفیه آب معروف را با قیمت های آنها ملاحظه نمایید .سایت تصفیه آب ایلیا گستر در حال حاضر بعنوان جامع ترین منبع اطلاعاتی و فروشگاهی در زمینه ی تصفیه آب بوده که طبق گزارش الکسا و پیج رنک گوگل ، با افتخار ؛ عنوان پربازدیدترین سایت تصفیه آب ایران را به خود اختصاص داده است . سعی تیم کارشناسان ایلیا گستر، ایجاد مطالب جدید و بروز و همچنین با کیفیت و صحیح بوده و در این راستا هر گونه انتقاد و یا پیشنهادی را از قسمت فرم تماس با ما ، پذیرا هستیم . امیدواریم زمانی را که در این سایت میگذرانید باعث افزایش سطح دانش و رضایت شما عزیزان قرار گیرد.

مشاوران شرکت تصفیه آب ایلیا گستر آماده ی پاسخگویی و مشاوره رایگان به شما مشتریان گرامی هستند با ما در تماس باشید. شماره تلفن رند تصفیه آب را به خاطر بسپارید:

 منبع: https://xinode.org/